woensdag 3 augustus 2011

gister laatste dag

Ik was vanmorgen een beetje in de war.
Ik werd wakker dacht 10 over 6, eruit je moet zwemmen. Was ik Mike aan het wakker schudden bleek het pas 10 over 5 te zijn, zucht. Oke dan heb ik nog even tijd om te schrijven van gisteren.Natuurlijk het wordt wel saai maar ja, heb ik gezwommen, ontbijtje genomen met de jongens. Martin moest al heel vroeg de auto even wegbrengen.
Om 9 uur moesten we klaar staan, we zouden met z'n alle maar de glas boot gaan.  Ja jullie lezen het goed ik ben mee geweest.
Dit was toch echt wel heel leuk, een tochtje van ongeveer anderhalf uur en dan zit je onder in de boot, gen allebei de kanten is van glas, zodat je heel goed kan zien wat er onderwater leeft. Ik heb het duik gevoel ervaren wat Mike en Martin altijd proberen te vertellen. Maar wat onwijs veel vis is er. De gids van de boot ging ook nog de vissen voeren, dit deed hij duikend langs het raam, en kwam de vis  heel dichtbij.
Daarna hebben we Opa en Oma het Westpunt nog laten zien. Als je hier bent moet je natuurlijk daar geweest zijn.
Later nog genoten voor de laatste keer van de zee, om af te spoelen nog in het zwembad gesprongen. Ja en er moest natuurlijk ook al wat koffers ingepakt gaan worden.
Vandaag komt de taxi om 12:45 en vliegen we om 15:45 en zijn we donderdag ochtend weer in Nederland.
Dan ga ik nu toch echt maar mijn laatste baantjes zwemmen.
Liefs Martin, Joke, Mike en Marc

1 opmerking:

Anoniem zei

Eindelijk weer eens toegang tot internet. Als jullie dit lezen zijn jullie al weer in Nederland. Dus welkom thuis. Zag er heerlijk uit de hele vakantie. Met een wel heel bijzondere afsluiting. Corrie en Edwin nog een fijne huwelijksreis.
Groetjes Ted Jennifer Maret en Roel
(wel dapper Joke op een boot)