woensdag 10 augustus 2011

terug

We zijn inmiddels al weer bijna een week thuis.
De vlucht naar huis was lang, maar allebei de jongens deden het super goed. Rond 7 uur waren we weer in Nederland. In Curacoa toen  we naar het vliegtuig liepen (na  al een flinke controle), alle rolstoel mensen gaan eerst het vliegtuig in, moesten we allemaal in een rij gaan staan en toen liepen er 2 honden langs. Dit haddan wij nog niet meegemaakt. Ik voelde mij een beetje crimineel achtig
Er was gelukkig niets aan de hand, maar toen we verder liepen nog weer langs die hond, ging die ineens aan Marc zitten snuffelen maar we mochten doorlopen. Zucht.

Langzaam pakt iedereen weer het gewone leven op. Het omschakkelen viel wel een beetje tegen. Vooral Marc was snachts erg in de weer, sliep slecht.
Marc is weer naar school gegaan, en Martin en Ik zijn weer aan het werk.
Mike geniet nog even van zijn vakantie.
Wat Marc geleerd heeft met bij de dolfijnen pakt hij thuis goed op.
Aan/uitkleden gaat steeds beter, vind het ook steeds leuker. Mag ook kiezen wat hij aan wil. Dus als de combinatie gek is, heeft hij het zelf uitgekozen;)
Doet thuis kleine h.h. klusjes voor mij, en hij is druk met allerlei geluiden te maken.
ook ga ik voor Marc zijn spraakcomputer weel verbeteren, gister is er iemand geweest voor wat meer uitleg.
We houden jullie op de hoogte.
Knuffel van ons allemaal
Martin Joke Mike en Marc

Geen opmerkingen: