donderdag 6 mei 2010

De Mei vakantie in Eersel op Camping Ter spegelt

30 April zijn we met de Fam trouwerbach voor een weekje vertrokken naar Eersel.
Wij met onze caravan, en Fam Trouwerbach hadden een klein huisje gehuurd.

Onderweg even een bakkie gedronken bij een onwijs gaaf restaurantje, waar iedereen even naar de wc moest om alleen maar even te kijken en te genieten van de sfeer van de wc en de hal, Martin heeft er nog even foto's gemaakt. Na een bakkie en een super groot stuk appel stroedel, verder gegaan naar plaats van bestemming.
De afstand viel op zich wel mee.
Nou toen moest natuurlijk de caravan opgebouwd worden, maar met de hulp van Ted stond het allemaal zo. Klein probleempje, de tent waar Mike en Roel in zouden slapen zat niet in de caravan, oeps vergeten, maar waar zou die dan wel liggen, dat wordt een klein klusje voor thuis. Zoeken...........

Mike, Roel en Maret zijn ondertussen naar het zwembad vertrokken.
Marc, jennifer en ik zijn even naar de winkel gegaan, geen koffiemelk meegenomen.En we hadden wel zo'n trek in koffie.
Nou dachten we gaan we gelijk even een rondje op de camping(kleintje.....)
De heren zaten inmiddels aan de bier, de koffiemelk kwam maar niet. (wij hadden al een bakkie genomen op het park) Wel opgebiecht:)

De volgende dag 1 Mei was Martin jarig.
Deze dag zat vol verrassingen, toch kadotjes( voornamelijk drop) ik had iets mee gekregen van Martin zijn ouders en Jolanda en Vincent en de Kids, dus dat was erg leuk.
Ook stonden opeens Corrie, Opa en oma op de stoep. Dat was een groot geheim gebleven tot op de laatste minuut. Ook al zong marc steeds, mijn opa mijn opa mijn opa...... De telefoon stond ook rood gloeiend.
S'avonds heerlijk uit eten gegaan, waar Martin bij zijn ijs een vuurfontein kreeg.(hadden we van te voren geregeld). Kortom een gezellige verjaardag voor Martin.

Verder zij we een dagje naar Movie Parc Duitsland geweest wat ik al eerder over had geschreven.

Zijn we deze week ook nog heel sportief geweest. Hebben we Martin op de tennis baan gekregen.
De dames (Jennifer en Joke) tegen de heren ( Martin en Ted).
Stoere manne praat, dat ze ons wel eens even van de baan zouden vegen. Haha...:) Resultaat 2x verloren(en dan hebben we het wel over vet verloren)
Martin zit er aan te denken om op les te gaan, dus ik ben bang dat deze overwinnig eenmalig is geweest......

Woensdag 5 Mei dachten we lekker naar een vrij markt te gaan, met de Oegstgeester markt in gedachten reden we naar Eindhoven. Helemaal niets... Alleen de winkels waren open, Nou ja dan gaan we shoppen.... Martin kwam goed aan zijn trekken, Maret werd ook in het nieuw gestoken.

Mike en Roel hadden het beter bekeken, en waren gewoon op de camping gebleven... winkelen!!!

Nee, zwemmen natuurlijk. En een beetje game op de D.S.

De Risk is natuurlijk ook op tafel geweest, dit was gelukkig in ons voordeel.
Mike en Joke hebben gewonnen en Maret heeft ons alle ook een keer verslagen.
De tussen stand is inmiddels 4-3 voor de trouwerbachies.

De kids hebben zich prima vermaakt op het springkussen, zwembad, vrienden(innen), de telefoons stonden rood gloeiend van de smsjes, (soms erg onduidelijk van wie... waar wij als ouders erg nieuwsgierig van werden).
Er was elke avond disco, maar daar zijn ze niet heen geweest, dat was stom volgens hun.....Wel gingen ze elke avond op pad om lekker de caminpg op zijn kop te zetten. Aan het eind van de week waren ze toch wel erg moe aan het worden.

Marc heeft zich ook erg vermaakt, heerlijk met een stokje over het oegstgeester veldje( per toeval stonden er nog 2 gezinnen uit oegstgeest uit haaswijk)
Zwemmen vond hij zozo. Met Martin ging hij de glijbaan in, maar dat viel een beetje tegen, toen was het zwemmen een beetje klaar....
Hij heeft de ouwtjes(volgens de kids) wel vermaakt. Regelmatig met hem aan de wandel.
Tijdens een van onze wandeling heeft Marc een nieuwe vriend gevonden, meneer Ezel, Marc vond hem wel intressant en was hem ook lief aan het aaien.
De andere Ezel was iets minder vriendelijk en dacht dat hij Martin wel kon opeten en begon aan zijn broek.

Mike en roel gingen een keer fles voetbal spelen, Martin later ook.
Maar Marc had al snel in de gaten wat er moest gebeuren, en ging heel stiekem die water fles leeg gooien, hij werd dus een extra moeilijkheids factor. Was heel grappig om te zien, en Marc moest er zelf ook erg om lachen.

Z'n week vliegt ook weer voorbij, en is het nu al weer donderdag avond, en is de caravan ingepakt klaar om terug te rijden.

Bedankt Ted,Jennifer,Maret en Roel voor de fijne vakantie..