zaterdag 26 juni 2010

Edwin en Mike doen mee aan de Polder cross


Vandaag was het zover, de poldercross.


3200 meter hardlopen door de polder en door de bagger slootje, en 400 meter zwemmen door het kanaal.


Ga er maar aan staan.














Mike had Edwin gevraagd, die had spontaan ja gezegd, al had hij daar wel een heeeeeelllll klein beetje spijt van, (hij is natuurlijk ook geen 20 meer).




Het was prachtig weer de zon scheen.











Corrie en ik hebben hun afgezet bij het start punt bij de flora, had even mijn auto voor een rij vrachtauto's gezet omdat ik dacht die gaan toch niet meer weg......, tot ik opeens hoorde dat mijn kenteken wordt omgeroepen en mijn auto dus in de weg stond oeps klein foutje.



Nadat de heren zich hadden ingeschreven, zijn Corrie en ik snel omgereden naar een plek waar je het erg goed kon zien.

En ja hoor daar zagen we ze aan komen, eerst al vier keer een en weer door een bagger sloot toen de eerste oversteek door het kanaal.


Vervolgens zijn de heren de weilanden ingelopen en hebben wij (met de auto) nog een ander mooi plekje gezocht om nog even te kijken.


Het witte Tshirt wat ze aan hadden, nou vraag je je af waarom ze een wit shirt aan doen met de poldercross, maar daar zat een reden achter.


Ze hadden een weddenschap met Marin,als ze met het schilders bedrijf t shirt in de krant zouden komen krijgt Mike 10 euro van Martin, maar ja na drie stootjes was het zwart van de modder,we zullen afwachten op de krant.........




Uiteindelijk stonden Corrie en ik bij de Finish te wachten en kregen ze nog een medaille.


Ik vindt het een onwijs knappe prestatie, en ik doe het ze zeker ook niet na.

Mike wil volgend jaar wel weer..........

We hebben een paar mooie foto's kunnen maken, Mike smaalde van oor tot oor Edje had het wat zwaar aan zijn gezicht te zien.

Groetjes Joke
P.s. Mike heeft het super gedaan op school en gaat naar de 2de..... Gefeliciteerd Mike

Geen opmerkingen: