donderdag 1 augustus 2013

We zijn goed aangekomen


Dat was me het dagje wel vandaag.
De wekker ging al om 4 uur, je snapt was al lang wakker en liep al een tijdje te stuiteren door het huis voor ik de mannen ook maar een uit bed ging trommelen.
Alles op tijd klaar, mijn ouders en zus waren ook super op tijd. Niks aan het handje zou je zeggen.
Ik zou wel even de auto van mijn ouders rijden naar Schiphol. Ga ik parkeren rij ik een deuk in de auto van mijn ouders. Verschrikkelijk.....wat een toestand.
Maar ja we moesten door. Inchecken, koffers wegbrengen..   Dat verliep best soepel.
Bakkie koffie gedaan, en toen door naar het vliegtuig.
15 min vertraging dus dat viel allemaal best wel mee.
Marc heeft zich super gedragen, Filmpje Ipad erbij.  De pech was alleen dat er twee kinderen achter ons  enorm aan het huilen waren, dat vonden we alle niet zo heel erg leuk. En Marc al helemaal niet
We hebben de hele lang zit overleefd gelukkig.
Eenmaal geland verliep alles ook vlot en al snel op weg naar het Hotel Lions Dive.
En wie kwamen we daar tegen, onze vriend die ons twee jaar geleden heel wat het vervoerd met zijn karretje. Heeft ons natuurlijk ook gelijk even geholpen met de koffers weg brengen.
Mooi appartement helemaal boven in met uitzicht op zee.

We hebben even nog een rondje gelopen, nou je herkend het hier bijna niet meer. Langs het strand allemaal nieuwe winkels restaurantjes. Alleen tot hebben ze ons ijs tentje weg gehaald, das nou jammer.
Ook Natuurlijk lekker gegeten bij Hemingway, Jullie weten vast wat Mike heeft gegeten.

We zitten inmiddels aardig in te storen.
Dus hou er voor nu mee op.

Liefs Martin, Joke Mike en Marc.









6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi alle, Super om te lezen. En die deuk in die auto dat waren de zenuwen. Ik ben nou al jaloers ziet er goed uit, kan niet wachten. En die ijskar waar jij het over had jammer dat die weg is. En ook toeval over die jankende kinderen, daar hadden we het ook nog over gehad. Nou heel veel plezier en tot heel snel. Xxxxx wendy en johan

Anoniem zei

Geniet met volle teugen!!! en mike : dat ziet er lekker uit! gr vinjojepe

Anja zei

Hoi,

Mijn 1e reactie ging gelof ik niet helemaal.

Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan (nou ja bijna dan)

Leuk he van die tjenkers achter je, helemaal voor Marc, maar jullie hebben het overleeft.

Nou lekker genieten van het eiland, want voor je het weet is het maandag en is het werken geblazen voor Marc.

Veel plezier en ga jullie volgen

Gr anja van der Putten

Anoniem zei

En Mike. Hoeveel baantjes heb je gezommen en hoe vroeg?
Veel plezier vanavond en morgenvroeg gaan we weer lekker weblog lezen! Xxx Edwin en Corrie

ellen en Fam schouten zei

Hoi
Wat heerlijk dat jullie er zijn,en meteen weer heerlijk genieten op hemingway,wij hebben nog steeds heimwee. Heerlijk hoor voor jullie,veel plezier

Croontjes zei

Dat zijn bekende en vertrouwde plaatjes ;-) Ziet er goed uit allemaal. In Heiloo is het ook weer volop zomer, dus wij genieten nog even op het strand van Egmond aan Zee :-) Heel veel plezier daar en lekker ontspannen voor het zware werk dat a.s. maandag weer gaat starten ! Jammer van het deukje, shit happens sometimes...
Groetjes, Croontjes uit Heiloo.