woensdag 7 augustus 2013

Woensdag 3 de therapie dag. eerste deel

Marc en ik zitten even bij te komen van de ochtend op balkon.
Ik heb vanmorgen om 7 uur al een spinning lesje meegedaan,
terwijl de mannen gingen ontbijten en zich klaar maken voor de Quad rit.
Marc en ik zijn mee gelopen om foto's te maken. Had tien foto's gemaakt kapt het foto toestel ermee.
Geen idee waarom. wel balen. Maar goed de heren zijn weggereden en komen over 3 uurtjes weer terug.
Wij zijn terug gelopen naar het appartement, helemaal met de trap naar boven gelopen. pff Marc had het zweet op zijn rug maar was wel een goede oefening.

Bakkie koffie gemaakt en Marc kijkt even Aap naast mij. Ik denk schrijf ondertussen vast een stukje v. na wordt het vast niet al te vroeg.  Happy our voor de therapie gezinnen en Martin is weg voor een nachtduik.
Tot vanmiddag hopelijk dan nog een foto van de heren op de quad


1 opmerking:

alekos zei

Hé strandjutters! Berichtje van Paul (Beerenfenger), wist niet dat ik het in me had om dolfijnentherapie te geven (geintje). Heb zoveel bewondering voor jullie; mooie mensen, mooi weer, mooi strand. Alle berichten gelezen. Wauw, knap om naast al jullie drukke activiteiten ook nog een weblog bij te houden, incl. foto's en filmpjes. Zwemmen, duiken, quadden (schrijf je dat zo?), therapie volgen, overleggen met de begeleiders, en dan ook nog zoonlief Mike tevreden houden. Of doet 'ie zijn eigen ding, misschien een beetje drinken, achter de meisjes aan (oh nee, hij heeft dacht ik al verkering), spannende dingen doen. Joke, Martin, Mike en Marc, jullie zijn top!