zondag 4 augustus 2013

zaterdag

Goedemorgen wakker Nederland

Gisteravond hebben Mike en ik (Joke) nog gezwommen terwijl Marc al ergens in dromenland was, lag Martin op een ligbed op balkon te genieten van de muziek die bij Hemingway vandaan kwam. Met de zee op de achtergrond, biertje in de hand heb je toch echt vakantie......We zijn echt super blij met ons appartement die een prachtig uitzicht geeft over zee en alle schepen die voorbij varen.
Ook de duikboot gaat heen en weer, en ja dat gaat nu toch wel heel erg kriebelen bij Martin die wil eigenlijk wel op die boot zitten voor een duik.
Vanmorgen even een overzichtje gemaakt met de vastgelegde dingen nu we de therapie tijd weten kunnen we wat dingen gaan plannen. Maandag moeten we eerst om half elf voor een informatie bijeenkomst. En om drie uur aanwezig voor de therapie. Dinsdag Happy our voor alle therapie gezinnen. En zaterdag 8 augustus groot feest hier op het strand met bekende artiesten ik noem er even 1 Danny de Munk. Ik zeg we gaan ervoor. Wie die andere zijn.... Heel bekend......
Ik was gister nog even langs de sportschool gelopen hier, ze geven spinning les, dus dat wil ik gaan doen. Maandag 7 uur in de ochtend, en ik heb Mike zo gek gekregen om mee te gaan. Hihi hij denk dat hij dat wel even zal doen. ( ik heb er zin in)
Ik  was v. mo al weer erg  vroeg wakker 5 uur en kon gewoon niet meer slapen, Marc hoorde ik ook al en die stond om kwart voor 6 in de kamer. Mike heeft hem toch nog even terug in bed gestopt.
Voor korte duur er moest natuurlijk wel gezwommen worden. Marc en Mike gingen mee. Alleen toen ik Marc het zwembad in loosde kwam er een luchtbel uit zijn zwembroek eerst uit zijn ene pijp toen die ander. Hij vond het gek, vond het raar en het zwemmen was gelijk klaar......

Terug gebracht naar boven en even naast Martin in bed gelegd zodat ik  toch mijn baantjes te kun trekken.
Terug in het appartement zag je het al grauw worden buiten, de onweer hoorde je al in de verte aan komen, het begon te waaien en toen brak er een enorme regenbui los, het water liep gewoon het appartement in. het duurde denk wel een ruim een uur.
Omdat de temperatuur laag was hadden we bedacht om naar Willemstad te rijden om daar wat rond te kijken.
Onderweg hebben we gelijk,  Quad rijden geboekt voor a.s woensdag,  Mike mag zelf rijden dus dat is wel Cool en Buggy rijden voor volgende week maandag, dat kunnen we met z,n4tjes doen in 1 karretje.
Willemstad was leuk gewoon rondgelopen, temperatuur was lekker, af en toe een regenbui. Aan het water genoten van een lunch.
Rond half drie terug gereden even langs AH voor wat boodschappen.

Martin en Mike zijn nog naar de duikschool gelopen, Martin gaat morgen dan eindelijk met de boot mee voor 2 duiken.

Met z'n alle nog even het strand op voor een verkoelende duik in zee, zodra de zon dan weer doorkomt is het hier ook gelijk weer lekker warm.
Alleen kreeg Marc al snel erge buikpijn en heeft Martin hem mee terug genomen naar het appartement. Dvdtje aangezet, paracetamol gauw geven. Dat hielp gelukkig wel.

Dion Dit is hem dan ons Sjees-beest.
Mike en ik zijn nog even naar Mambo gezwommen daar kwam harde muziek vandaan. Bleek dat er een dans les werd gegeven aan op het nummer. Tonight. Op het grote podium. Was erg grappig om te zien, en nee we hebben niet mee gedanst. Wij houterige Nederlanders tussen al die swingende mensen leek ons niet verstandig.
Tis geloof ik een heel verhaal geworden. Morgen verder.






Fijne dag allemaal.
xxx van Ons
En Wendy suc6 met vliegen morgen.


5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi allemaal.
Ten eerste Joke je hebt vakantie dan ga je toch niet spinnen, je moet lekker uitrusten.
Verder erg leuk om alles te lezen.
De jongens hebben het ook wel naar hun zin zo te lezen.
Echt super leuk dat jullie gaan qaud rijden, denk dat wij dat ook maar gaan doen, alleen ga ik dan wel achterop bij Johan.
Wij hebben hier al aardig wat gepakt, vandaag laatste dingen pakken en huisje op orde brengen. Is nou wel aardig zooitje hier. En dan dan komen de zenuwen, had ik gisteren al beetje last van, dit moet nog dat moet nog. .. je kent het vast wel.
Ga jullie snel zien.
En het vliegen hoop dat het allemaal een beetje meevalt, zit er toch wel beetje tegenop. Maar idd zoals jij zei als je door de douane heen bent heb je het ergste gehad.
Wij komen morgen jullie tijd om 13.25 aan.
Groeten Wendy en Johan

Croontjes zei

Hij ziet er stoer uit het sjees-beest :-) Nu ben ik dan wel weer benieuwd wie die laatste foto heeft gemaakt, dat was vast niet de zelfontspanner denk ik... ;-)
Wat een plannen hebben jullie gemaakt, verveling lijkt me onmogelijk op die manier. Een hele fijne zondag toegewenst, wij gaan vanmiddag lekker VIS-Barbe-Knoeien met de familie, zouden jullie ook eens moeten proberen hahaha !! :-)
Groetjes familie Croon uit Heiloo.

Anoniem zei

Dag lieve familie,

Ziet er allemaal heerlijk uit daar! Ben trots op je Mike dat je het nog doet ook al dat gezwem!
Is dat hotel naast dat van jullie nou al af? Kan het niet zien achter de foto van jullie auto.
Hier was het vandaag een heerlijk dagje, niet al te heet, lekker windje....helaas morgen weer aan het werk (%$^&#@).
Spannend morgen de eerste dag therapie voor jullie! Ben benieuwd of Marcus enthousiast aan de slag gaat.
Spreek jullie later weer XXX
Edwin en Corrie

Fam schouten zei

Wat een mooi verhaal en grote plannen allemaal! Ook lekker relaxen hoor! Leuke foto van de jongens samen,en met z n allen in de zee,heerlijk hoor,wij hebben nog steeds heimwee,en willen nu al hard hollend terug! Hopelijk gaat het met marc zijn buikpijn gauw beter,het is ook wel ff spannend voor morgen. Jullie therapeut paul,is een topper,wij hebben hem aan het werk gezien met lars,een jongen die gelijk met daan therapie had,echt geweldig! Succes en veel plezier morgen

Croontjes zei

Tip voor diegenen die problemen hebben met het plaatsen van een reactie op de blog berichten : Vergeet niet om onderaan 'Naam/URL' of 'Anoniem' aan te vinken voordat je op de knop 'Reactie publiceren' klikt. Standaard staat de keuze 'Google-account' aangevinkt, maar niet iedereen heeft een Google-account, danwel is dat een omslachtiger manier om de reactie te plaatsen !!
Alvast heel veel succes met de 1e therapie voor Marc op maandag.