woensdag 29 juli 2015

Dinsdag 28-7





Goedemorgen
Vandaag was mijn wens dag. Eerst even de zenuwen eruit gesport en eindelijk gingen we dan met de helikopter vliegen. Echt onwijs gaaf. Een hele ervaring zo van bovenaf. We gingen in twee ronde.  Ik ging met mijn vader en zus.  De tweede ronde Mike moeders en Edwin. Rondje over oostelijke deel( Willemstad ). We hebben ons hotel ook van bovenaf gezien. Echt  een super ervaring geweest. Moe maar voldaan terug gegaan naar het appartement eerst koffie en Mike heeft voor iedereen een lekker eitje gebakken. Daar waren we aan toe.
Marc was erg moe en heeft de hele middag in bed gelegen. Ik ben met Corrie Edwin en moeders gaan snorkelen. Martin is bij de slapende mannen gebleven. Mike lag namelijk ook op bed....
Middag vloog voorbij. Therapie tijd. Opa en oma zijn mee geweest om te kijken. Marc moest zelf zijn pak aan trekken en opstaan. 5 min korter dan gister. Als een speer liep hij dan wel richting de dolfijnen.  Tja dat is ook leuk aankleden niet. In het water lekker ontspannen gezwommen met Kanoa. Tussen door ook nog op het platform gewerkt, dat ging ook super goed. Heel
Even boos toen hij eruit moest maar dat ging snel
Over gelukkig.
In de avond gingen we uit eten. En kregen we onze vuur dope.  Ons huiswerk.  Marc ging op straat, op de grond liggen vlak voor de kleine Wereld waar we gingen eten....:( van Paul moesten we hem laten liggen tot hij zelf opstond. Oké wij naar binnen Martin bleef achter en heeft gewacht tot hij zelf ook weer opstond. Kleine tien minuutjes voor Marc bedacht toch maar zelf op te staan....
In het restaurant een huilbaby vlakbij.  De hele avond door veel gehuil. En als Marc ergens niet tegen kan is het dat wel.... Maar Marc deed het echt super goed.   Uitleggen afleiden.gepraat met hem.  En het ging  nog goed ook hij werd er niet boos van.
Kijk de therapie werpt zijn vruchten af.... Toppertje.   En het was mega druk dus het duurde ook echt wel lang. Heeft het al die tijd goed gedaan, wel even met zijn vingers in zijn oren
Inmiddels is het hier nu ook bijna nacht dus ik ga  afsluiten.  En mijn bed op zoeken.
Tot morgen. Morgen houden we een rustdag.... Oke klein beetje actie dat wel therapie en Martin gaat met Edwin een nachtduik maken. Verder nog een lesje van Paul volgen, met andere therapiegezinnen. maar dat is in de middag voor de therapie.
Knuffel van ons

5 opmerkingen:

Anoniem zei

HOI, gaaf zeg die vlucht! en wat leuk dat je zus er ook is,
dat had ik ff niet in de gaten haha en ik ben toch een trouwe lezer!
Ik ga de verhalen nog missen als jullie terug zijn!
Knap van Marc dat hij zich nu aankleed en ik vind het te grappig dat hij dan wel heel snel naar Kanoa gaat!
en 10 minuten op de grond nou dat viel mee! KNAP van jullie om
er niet aan toe te geven!
En een huilbaby....tsss dan zou ik ook het liefst met mijn vingers in mijn oren gaan zitten!
Nou rust lekker uit! X

Unknown zei

Super dag gehad gisteren. Als je ooit nog eens plannen maakt voor een helikoptervlucht.... Ik ga mee!
Marcus was superknap tijdens de gezellige avond gisteren! Tot zo op het strand xx

Jeanette zei

Echt supergaaf hoor die helikoptervlucht!! En wat fijn dat jullie ook al merken dat de therapie zijn vruchten afwerpt. Geniet nog lekker daar!

Monique zei

Hoi hoi

Wat geweldig dat de therapie zijn vruchten afwerpt!! Heerlijk om te lezen!! Geniet nog even lekker verder

Xx de Croontjes

Anoniem zei

Geweldig een helicoptervlucht, verdienen jullie ook!!! En wat gaaf om.te horen en voor jullie te zien dat de therapie zijn werk doet!! Geniet nog even daar!x carina