vrijdag 31 juli 2015

Donderdag 30-7

Goedemorgen

Vandaag zijn Opa, Oma, Edwin en Martin met een catamaran mee geweest. Moesten er al vroeg zijn. en waren net voor de therapie weer terug
Bbq op de boot  lekker gesnorkeld, het was geweldig geweest.
Oma heeft de vissen gevoerd met brood.

Ik ben in de ochtend met Corrie en Marc eerst in zee gaan zwemmen.
Marc was heerlijk aan het dobberen tot hij opeens begon te gillen, oké negeren. (negatief dit gedrag). We hebben het 20 min laten doen, toen hebben we hem uit de zee gehaald.
Marc dacht kan ik mooi gaan liggen op de grond in het zand. Prima maar dan moet je zelf ook weer opstaan.
Hij was nat en overal zat zand, dus hup hij stond snel op..... Dat was Mooi.
Onder de douche gezet, heeft zichzelf uitgekleed zelfs zijn zwemband en ook weer aangekleed na de douche, dat duurde wel iets langer. TOP.
Het gillen was overgegaan in jammeren.

Wij zijn metzn4tjes naar het Spaanse water gereden en genoten van een heerlijke lunch bij de Zanzibar
Marc en Mike allebei een grote hamburger.... Ging er goed in.

Half uur eerder naar de therapie. Nu maar hopen dat hij op gaat staan.
We hebben vol spanning af gewacht op ons bankje.
Er kwamen veel mensen voorbij, maar geen Marc.
Mathijs, Paul zijn assistent kwam vertellen dat het nog wel even kon duren.... Pfff nog meer wachten.
Maar rond kwart over 4 kwam Paul ineens voorbij rennen waarom dat was, kwamen we al snel achter, Marc kwam eraan en hij ging snel verkleden zodat de watertijd niet nog korter werd dan het al was.

Marc heeft heerlijk met Kanoa gezwommen was relaxt. We mochten vandaag dichtbij kijken. Hebben we mooi nog foto,s van dichtbij kunnen maken.
Paul was redelijk tevreden al lag hij wat met zichzelf in de knoop. Aan de enne kant wil hij werken aan gedrag aan de andere kant als hij dat doet, kan hij niet genoeg  werken aan communicatie.
We werken toch door aan gedrag hebben we besloten.
 Morgen hetzelfde ritueel vroeg beginnen en hopen op een goede eindafloop dat hij die niet verspilt. De laatste dag....:(

Nu zit ik mijn blog te schrijven met mijn zwager naast me die net aan de bar heeft gehangen. Ik hoop dat het klopt, hij houd mij van mijn werk:) haha

tot morgen.
Mega warme knuffel van ons


6 opmerkingen:

Unknown zei

Haha nou uit die zwager komt voorlopig geen zinnig woord meer🍸

Anoniem zei

Wow mooi verhaal weer!xx carina

Anoniem zei

Hoi!
Goed zeg dat ook jullie volhouden met Marc en geduld hebben....
Morgen alweer de laatste dag! Jammer....Denk dat de keuze gedrag wel
goed is, daar hebben jullie thuis ook profijt van....
Wat vliegt de tijd! Hmmmm lekker zeg die grote hamburger!
denk dat ik toch ook maar weer eens naar curacoa moet komen hahaha
Een goeie dag morgen, laatste dag therapie@ Heel veel succes
Liefs van mij!

Monique zei

Hoi

Weer een heerlijk verhaal om te lezen. Wat vliegt de tijd voorbij.!! Straks de laatste therapiedag!! Sterkte ermee. Uit ervaring spreek ik, als ik zeg dat dat een dag met een lach en een traan is! Nog even lekker genieten met z'n allen.

Dikke knuffel van de Croontjes

Abswoude zei

Wendy je moet zeker nog een keer terug
Gaan hoor naar dit heerlijke eiland....

Abswoude zei

Pffff denk het ook