zaterdag 18 juli 2015

Vrijdag 17-7

Goedemorgen
Vannacht om 3 uur vond Marc het wel tijd om op te staan. Scharrelde wat door het huisje....
Persoonlijk vond ik dit wat te vroeg.... Dus terug naar bed. Is toch wel weer in slaap gevallen.
Ik had om 7 uur een date met Mike en Sam bij het zwembad. Ben effe wat vroeger gegaan de kans was te groot dat die sterke mannen mij zouden oppakken en in het zwembad zouden gooien dat moest ik natuurlijk voor zijn.. Niet om 7 uur hoor. Hadden ze namelijk gister ook geprobeerd bij Martin.  Ik wist trouwens niet dat die zo hard kon lopen:)
Maar de heren kwamen op hun gemakkie aangelopen toen ik al 12 baantjes had gezwommen en er eigenlijk al klaar mee was....
Maar goed braaf mee gezwommen.
Snel douche en eten erna. Ze zouden gaan quad rijden.
Ik ben met Marc meegelopen voor een paar leuke foto's te maken.
Daarna was het toch wel echt koffie tijd en Marc heeft gehangen met zijn Dvd speler.
Het zonnetje is inmiddels tevoorschijn gekomen en Marc en ik zijn verhuisd naar een bedje bij het strand.  Het grappig is dat ik deze blog nu gewoon op mijn telefoon kan schrijven terwijl we genieten van de zon op ons strandbedje.
Zeewater was wel wat koud, maar stoere dappere Marc ging er gewoon in. Ik heb even getwijfeld.... Marc maakte er al gauw een einde aan dat getreuzel en ging gewoon naar het diepere gedeelte zodat ik wel moest.
We lagen nog maar net op ons bedje toen er ineens een legerhelikopter pal voor ons kwam vliegen met een enorme waterzak. Vlak voor ons ging die de zak vullen met water... Super gezicht.
Rond half twee waren de mannen ook weer terug hadden het geweldig gehad. Super ervaring voor Sam.
Sam wilde nu ook wel eens bij de dolfijnen kijken. Samen met Mike is hij naar het Sea aquarium geweest en dolfijnen gezien.
Martin hopte naar de duikschool. De duikboot ging voorbij.  Tja toen ging het toch wel erg kriebelen. 
Marc en ik hebben stug vol gehouden op ons strandbedje.
Marc slaapt erg veel, tussen de slaapjes door ook nog een keer gezwommen.
Vanavond wordt er voor ons gekookt. Wat een luxe.  Sam kookt. Pasta alla Coli. Top geregeld. Eet smakelijk allemaal. Tot morgen.


1 opmerking:

Croontjes zei

Lekker bezig zijn jullie. Mobiel bloggen op je telefoon lijkt ons ook wel relaxed onder een palmboompje. Martin, het helmpje staat je geweldig !!. Geniet er lekker van met zn allen en fijn dat jullie Paul weer hebben als therapeut, het is een topper. Is de dolfijn ook al bekend toevallig ? Hier in Nederland is het ook heerlijk weer, bij ons wordt er tevens flink geklust met steigerhout in de achtertuin, de bar is bijna klaar ;-).