zondag 19 juli 2015

Zaterdag 18 juli



goedemorgen
Is het toch al weer zaterdag, nog twee dagen en gaat het echte werk beginnen voor Marc. Welke dolfijn we hebben weet ik nog niet hoor Fam Croon.
Vanmorgen mocht ik een uurtje uitslapen van Marc 4 uur...... Kon  daarna  de slaap niet meer vatten en zaten we om half 6 op het balkon.....Marc was toch nog wel moe, en heb ik hem uiteindelijk nog maar in mijn bed gelegd. En is hij in slaap gevallen.


Gisteravond tijdens de pasta Coli ( die trouwens erg lekker was) besproken wat we vandaag eens zouden ondernemen. 3 wensen waren er. Eigenlijk een heleboel maar ja...
Ik wilde graag om 9 uur een uurtje spinnen, Martin wilde een boot duik maken.... En ze wilde naar Willemstad.
Dat werd dus eerst spinnen samen met Sam (haha watje was helemaal uitgeteld aan het eind van de les). Een lesje van Esther de hoofdtrainer van de dolfijnen. Was weer leuk om haar even te spreken. en Martin naar de fitness. Mike zou op Marc passen en ontbijt klaar zetten.

Dit is hem dan.
Smiddags is Martin gaan duiken en ik ben met de heren naar Willemstad gereden. Allemaal tevree... Helaas hadden we panne met de rolstoel.  Zijn hele duwstang brak af... Konden we bijna niet meer rijden. Zucht... Toen heb ik maar al mijn charme in de strijd gegooid bij ons hotel of iemand hem kon maken.... Ze gaan een poging wagen.  En hadden zelfs een leen rolstoel. Wat een geluk.
Vanavond  uit eten geweest bij de kleine wereld. Was super gezellig en heerlijk gegeten en vooral gedronken....1 biertje van 1 liter...

Morgen gaan Sam en Martin samen naar klein Curacou. Mike durfde de boot reis niet aan. Heeft net zulke zeebenen als ik denk. Maar de heren vertrekken al om 6.15 dus vroeg uit de veren voor hun

Helaas vandaag geen foto internet is zo slecht dat het niet te laden is.... Morgen beter...
We gaan hier nog maar even aan de drank tis erg gezellig. Doeiiii

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk om te lezen, hoe het met jullie gaat��. Veel plezier

Unknown zei

Jeetje en kapotte rolstoel kan je net gebruiken. Moeten we nog wat regelen en meenemen??

Jeanette zei

Leuk hoor, om al jullie verhalen te lezen. Het is volgens mij weer heerlijk daar. Wel balen van die rolstoel zeg, hoop dat hij gemaakt kan worden daar...
Heel veel plezier nog en succes alvast voor Marc zijn therapie maandag!!

Monique zei

Hoi hoi,

Hoop dat de rolstoel gauw gemaakt is... Gelukkig een leenrolstoel. Leuk om jullie weer te volgen. Nog 1 dagje en dan op naar het ecgte werk... Marc, dan moet jij aan de bak!!! Ben benieuwd naar je dolfijn. Geniet nog lekker vandaag.
Groetjes van Monique, Dion, Jordy en Kevin xx

Anoniem zei

ziet er goed uit, dikke knuf van ons
de vogeltjes

Anoniem zei

Hoi joke....wat leuk om dit te lezen en wat hebben jullie t leuk!@ ook erg leuk v mike dat er sam mee is!
Nog 1 korte nacht en dan begint t echte werk v marc spannend ben reuze benieuwd! !
Poeh marc is wel een vroege vogel hoor.....4 uur.....
Enne spinnen op je vakantie! ! Hoe gaaf!!
Denk dat ik ook maar kom hihi

Succes morgen! ! X wendy