donderdag 30 juli 2015

woensdag 29-7

Goedemorgen

Wat een rust vanmorgen in ons huisje. Iedereen lag nog in bed het was al  9 uur. Blijkbaar was het even nodig.
Nou waren we gister rond tien uur pas terug van het eten. Dus voor iedereen erin lag.....
Maar ik was wel gewoon om 5 uur wakker en ben dan ook maar gaan sporten een spinning lesje.... PFFF wat een slechte les was dat zeg. Ach ja ken niet altijd mee zitten dus gewoon doorgefietst.....

Wendy ik wil best thuis voor je doorschrijven hoor, alleen is dat niet zo interessant meer moet gewoon maandag weer aan het werk( daar denk ik ook nog maar even niet aan)

Ontbijtje gedaan en toen naar het strand gegaan. En daar gehangen op een bedje en in het water.
Marc geniet onwijs van het zwemmen. lekker ontspannen dobberen in het water

De therapie: tja wat zal ik er van zeggen. Eerst had Marc kei hard gewerkt. Dat ging super goed. Geoefend op de fijne motoriek. Daarna Marc moest binnen zijn pak aan doen en opstaan. Nou daar kwam het probleem niet opgestaan. We hebben gewacht en gewacht geen Marc die naar de dolfijnen ging. Opa en oma waren mee..... Het werd kwart over vier,  half 5 geen Marc. Kwart voor 5 nog geen Marc... Inmiddels waren wij al erg onrustig want ja.... Hij moest toch wel zwemmen met de dolfijnen....
Martin zijn geduld en vooral tijd was ook op, hij zou nog een avond/nacht duik gaan maken met Edwin.  Dus ik heb verder gewacht. Om 5 uur ja hoor daar kwam Marc aan, Maar het water gedeelte duurt tot 5 uur dus voor Marc geen water tijd meer. Helaas morgen dan maar weer zwemmen met kanoa.
Paul vertelde dat Marc een mooi staaltje gedrag heeft laten zien. Paul vond het wel grappig en intresseant. Marc heeft het uiteindelijk  65 minuten volgehouden om maar niet  zelfstandig op te gaan staan.Toen is hij toch zelf opgestaan.  Deze discipline moeten wij ook gaan volhouden.  Toen we al een stukje verder richting huis  kwam Paul nog achter mij aan....Joke hij kan vanavond ws onrustig en narrig zijn..... Ja Fijn Martin is er niet..Dat is mooi kan jij gelijk je oefeningen doen, Pfffff. Bedankt Paul.... Haha als je hard roep hoor ik je wel woon vlak bij maar kom je niet helpen hoor zegt Paul nog met een grote small.  Maar Marc was een engeltje  Morgen begint de therapie een half uur eerder voor Marc dan hoopt Paul dat marc wel kan zwemmen, heeft hij wat meer ruimte om te wachten.
Vannavond heb  ik nog een beetje koken.  SOEP.  Met een broodje. We eten om en om dus dat was het handigst.
Het is mij gelukt 1 foto erop te krijgen. Ik geef het op internet is weer heel slecht.
Tot morgen allemaal
Fijne dag Knuffel van ons

Fam Croon de groetjes terug hoor van ons Mirte kwam achter ons aangerend om dat nog even te zeggen;)

3 opmerkingen:

Unknown zei

Marcus heeft beterschap beloofd gisteravond. Hij gaat vandaag razend snel opstaan......... Ik duim nu vast!

Monique zei

Hoi hoi

Wij duimen mee!!
Groetjes, nu via de blog!!

Monique, Dion, Jordy en Kevin!!

Susanne zei

Ik vind het heel erg fijn dat het zo goed is gegaan. Het is erg leuk om dit soort blogs te lezen. Het gevoel wat beschreven wordt etc.