donderdag 23 juli 2015

Woensdag 22-7





Hallo allemaal.
Gaat een beetje saai worden,  maar ik heb eerst heerlijk gesport. Martin en Marc sliepen nog zelfs toen ik terug kwam....
Snel douche aankleden we zouden om half negen bij Hammingway gaan ontbijten. Afscheid ontbijtje voor Sam.
Daarna moesten de heren hun kamer opruimen koffers pakken en verhuizen. Ik heb even in Sam zijn koffer gekeken met recht alles zit erin gepropt....
Daarna zijn we op pad gegaan met de auto richting westpunt. Gestopt  bij twee mooie punten Kleine strandjes. Bij de knip hebben we ook  gezwommen. Mooie helder blauwe zee alleen ongelofelijk zout. Maar een verademing omdat het vandaag echt heel warm is en geen regen...
Helaas is de tijd maar kort en moesten we al weer snel terug.
Mike en Sam zijn nog even aan de scharrel gegaan. Hadden nog een deal gemaakt met een bar man. Ze hadden op schiphol een fles drank gekocht die ze niet te drinken vonden. Ze hebben hem geruild voor 2 T-shirten haha....Dat moest nog even gerocheld worden.....
Wij ons gingen voor berijden voor de therapie.
Het was vandaag familie kijk dag dus eerst  mocht Mike  op het platform. Daarna wij, alleen moest Martin weg om Sam weg te brengen naar het vliegtuig dus die kon niet mee.

Paul heeft weer klinken geoefend. Morgen kijkt de logopedist mee.

Nieuwe dolfijn trainert
Hoe het verder moet met de communicatie. Hij denk dat praten er niet inzit, maar wil kijken welke communicatie dan wel past bij Marc.
Al doed hij onwijs zijn best erop.

Ging super goed binnen met oefenen,
buiten mocht Mike meekijken, hierdoor was Marc wel wat afgeleid.
Aan het einde was marc boos dat het al weer afgelopen was net als gister.
Aan het einde van de therapie toen Marc weer terug kwam, pakte Marc mij wat hardhandig vast en Paul heeft gelijk uitgelegd wat ik moet doen. Weg lopen en negeren. Marc rende daarna hard weg. Tja en wat dan. Oke nu moest de assistent er hard achter aangaan. Want dan kan Marc wel hard rennen. Maar eigenlijk moet ik hem dan laten gaan.
Omdat dit ook een heerlijk spelletje is. Marc heel hard heen en weer rennen met iemand achter hem aan.... LOL
Ik heb op tijd de fotos gedaan dus ik hoop dat het lukt met plaatsen.
Tot Morgen



2 opmerkingen:

Unknown zei

Weet hij nog wat anders te bedenken behalve de gebaren? Ik ben echt heel benieuwd wat dat gaat worden. Kunnen we nog beter kletsen! Tot overmorgen xx

Dion zei

Paul heeft er zeker kijk op, hij heeft Kevin en ons vorig jaar enorm vooruit geholpen mbt het verbeteren van gedrag. Daar plukken we nog elke dag de vruchten van.