donderdag 28 juli 2011

dag 15 therapie dag 8

Het was een drukke dag vandaag voor ons. Vanmiddag kwamen mijn ouders en Corrie en Edwin aan op Curacao.
Vanmorgen vroeg uit bed om te zwemmen. Na het ontbijt, de A.H. een bezoekje gebracht, bakkie koffie en naar de therapie.
Marc deed het weer super goed, heeft eerst gewerkt met kleuren, metsen. Nicole heeft ook een kleur gecombineerd met een emotie. Tussen door wat muziek gemaakt, ook het omkleden was zo gepiept. Nog een hindernisbaan gelopen( voor zijn evenwicht) en snel naar Li-na gelopen. Daar veel in het water geweest om te spelen, dansen zingen en knuffelen met Li-na.
Nicole was weer zeer tevreden met de nabespreking, ze was super trots op hem, z'n vooruitgang...
Terug in het appartement hebben Mike en ik snel een boterham naar binnen geschoven en daarna Corrie en Edwin hun kamer versierd, met slingers, ballonen en alles wat met trouwen te maken heeft.
Toen kwam ik toch nog even op het idee om overal briefjes op te hangen, veel lol gehad met Mike om teksten te verzinnen.
Nee geen 1ste en 2de kerstdag zoals bij ons......
Martin en Mike zouden om 2 uur gaan duiken kantduik, en ik moest met Marc naar de brucker biofeetback therapie.
Marc deed het weer super, liet wel 8 plakkers op zijn gezicht plakken, maakte veel geluide en bewegingen in zijn gezicht, heeft al goed in de gaten dat als hij veel geluid, bewegingen maakt met zijn gezicht dat de computer dan gaat piepen, en daar moet hij dan weer erg om lachen. Op deze manier kan hij dan  zien, voelen dat hij wel iets met zijn gezicht en speiren kan doen
Terug gekomen bij de receptie stonden net Opa en Oma in te checken, Marc moest er even aan wennen. we hebben hun even gehopen naar de kamer.
De duiken mannen waren ondertussen ook weer bovenwater gekomen en hadden een pijlstaartinktvis, grote aal met slangenkop , een zeeeer gevaarlijke Lion vis en nog veel meer vissen gezien.
Opa wilde even een klein wandeltje maken na de lange reis,en  hebben Mike en ik Opa  de 2 belangrijkste dingen in de buurt laten zien.
De snackbar en Hemingway,  waar hij door Mike een Smoothie  aangesmeert kreeg. OOp vond het nog lekker ook.
Toen we net op het balkon zaten zagen we de bus aan komen met Tante Corrie en Edwin. Mike is er gelijk heen gesprint en ze meegenomen naar hun appartement, waar de rest van de Fam ook heen is gegaan. Heerlijk om elkaar weer te zien.
Verder  hebben we nog wel even een verfrissende duik in het zwembad genomen en lekker een koppie soep gegeten met z'n alle.
Morgen verder het is namelijk al weer laat en ik ben gebroken.
Warme groet.
Marin Joke Mike en Marc

Anoniem zei

Wat heerlijk dat familie is aangekomen. Hele fijne dagen met elkaar.