maandag 25 juli 2011

zondag dag 12


Vandaag een dagje met z'n4tjes op stap geweest.
Martin heeft v.mo vroeg een auto gehuurd voor een dagje, lekkere auto om mee te rijden.
Eerst heb ik natuurlijk nog mijn baantjes gezwommen.
Mike is begonnen met rijden, even achter het stuur, om te voelen hoe het zit, helaas moet hij nog 4 jaar wachten...
Vanmorgen zijn we vroeg weggegaan om zo lang mogelijk van de dag te kunnen genieten.
Rijdend richting het westpunt hebben een stop gemaakt bij Boka Ascension
Het schildpadden eiland (alleen die hebben we niet gezien)
Een geweldige plek, het weggetje erheen was lekker ruig, maar de auto kan het hebben. De foto,s zijn onwijs mooi geworden. Martin en Mike zijn eerst de berg opgeklommen om van het uitzicht tee genieten. Helaas van het voor  Marc  niet te doen je moest een heel stuk smalle trap op. Ik ben later nog een keertje met Mike geweest.
je ziet het niet maar Mike zit achter stuur
We hebben onze weg vervolgd naar de grote of kleine knip, ( Marianne we konden  het restaurant niet vinden hoor moest daar toch ergens zijn?)  Uiteindelijk bleek het de grote knip te zijn maar erg mooi stukje strand waar we onze zwemkleding hebben aangedaan en in zee geplonsd zijn. Heerlijke verfrissende duik want warm is het hier zeker.
Middags zijn we naar de andere kant van het eiland gegaan, de heren wilde mij graag nog laten zien waar ze van de week geweest zijn.
Op de terug weg kleine stop gemaakt bij de burger king Even een kleine hamburger gegeten en ja hoor hier hadden ze Milkshakes voor we terug gingen naar ons appartement, om nog voor het eten het zwembad te bezoeken.


Uitzicht lekker boeien hier staan een vrachtauto
Morgen start voor Marc de tweede week met de dolfijnen, heeft ook nog een paar keer die andere theraoie smiddags, Marc moet flink aan de bak. Morgen gaan de mannen we met een boottocht mee.
Tot morgen
 Martin, Joke MJike en Marc









3 opmerkingen:

Linda zei

Arme Marc... dacht je lekker op vakantie te gaan: moet je keihard werken!
Maar je pikt het net zoals de andere jaren weer super snel op! Knap man!
Moeten we nu ook zo streng tegen je gaan worden als Nicole? Of waren we dat stiekem al een beetje?
Ik kan niet wachten om al je nieuwe prestaties te zien!
Dikke kus, Linda

Anoniem zei

Hoi allemaal,
Wat een leuke foto's! Ik krijg heimwee om weer eens terug te gaan. Zo te zien zitten jullie niet stil. Heb nog even gegoogled en volgens mij moet Jaanchies er nog steeds zijn. Als je nog eens een rondje om het eiland maakt moet je er vanzelf langs komen. Het zit op het meest westerlijke deel van het eiland bij Westpunt. Het adres is Westpunt 15 en het zit gewoon aan de doorgaande weg. Echt een aanrader!
Nog heel veel plezier!
Guido, Marianne en Niels

jeannette zei

Hallo allemaal,

Wat hebben jullie het weer fijn als ik de foto's zo allemaal zie. En als Marc zo door gaat dat wordt hij inderdaad de beste speler van UDO. En mike de conditie van jou dat zit wel goed als je iedere dag zo'n 26 banen zwemt.
Nou nog veel plezier en voor ik weg ga kom ik zeker nog even kijken op de BLOG.

groetjes
Cok,Jeannette en Bert