vrijdag 15 juli 2011

Donder14 juli

grote dikke druppels
Vanmorgen hoorde ik Marc al om 3 uur in de weer.
Hij ligt op een onderschuif bed maar die is niet uitgeklapt. Als hij dan druk ligt te bewegen gaat het bed piepen, Marc vond dit geloof ik wel grappig en lag helemaal in een deuk.
Mike vond dit iets minder en lag te mopperen op Marc, ze slapen namelijk op een kamer.
Ik heb Mike maar verlost en heb Marc in mijn bed gelegd. Heb lekker een tijdje op balkon gelezen en later nog even op de bank gaan liggen.
Toen ik mijn ogen weer open deed, Ja hoor Regen.... Hier op dit eiland.

Lekker eitje met kaas

 




Nou ja, snel maar zwemkleding aan voor onze eerste ochtend plons.
Mike sliep nog dus Marc en ik zijn samen begonnen.
14 banen heb ik gezwommen 50 meter per baan, heb ik toch even mijn best gedaan. Mike kwam toch al gauw achter ons aan.
Daarna lekker douche en ontbijten.
We hadden boodschappen besteld maar die waren niet gekomen, dus er was hier niets te eten en moesten we ontbijten in het hotel.
Nou Familie,  jullie komen eerdaags er niet slecht van af, het was super. Je kan het zien op de fotos.
Na het eten is Martin met Dion de auto op gaan halen.
En ik ben met Marc, Monique, Kevin,Jordy en Mike naar het seaquarium geweest. Even rondgelopen (alsof we niet weg zijn geweest).
Ook hebben we oude bekende gezien, de bewaker was er nog steeds.
Paar therapeuten gesproken weten nu dat we Nicole weer als therapeut krijgen en dolfijn Lina. Om 10:30 gelijk met Fam Croon
Helemaar super, kan niet wachten.
Ook hebben we Chantal gezien van de kidsclub  hier gingen Mike en Jordy  heen, en hebben toen de boel op stelten gezet bij Chantal.
Marc zag het barretje waar we 2 jaar geleden even wat te drinken gingen halen na de therapie  en ging er gelijk naar toe om een lekker koud glas chocomelk te scoren.

Inmiddels waren de mannen ook terug met de auto en konden we naar A.H.
Ik heb gereden, ja het was even wennen, maar het ging goed (alhoewel bijna dan...... ik heb Mike en Jordy doormiddel van een milkshake het zwijgen toegezegd dus ik ga het ook niet opschrijven),
Terug gekomen heeft een medewerker van hier ons heel lief geholpen om de boodschappen naar de kamers te brengen, kost ons de volgende keer wel een Milkshake maar goed,dat vonden de jongens helemaal niet erg:) die gaan dan ook wel weer mee.
Martin en Marc zijn onder tussen nog even over mambo beach gelopen.
Marc liep tegen een flinke leeuw op onderweg.

Na een lekker broodje zijn we nog maar eens het zwembad ingedoken. Marc viel nog even in slaap op zijn ligbedje.
Martin en Dion zijn nog naar de duikschool geweest om  te kijken wat er allemaal te duiken valt.
En zo gaat de dag snel voorbij, en is het nu alweer donker zo rond 19 uur.

 In dit gebouw hebben wij ons appartement nu beneden Links.
Dinsdag verhuizen we dan naar de eerste etage rechts.
Tot morgen
Knuffel van ons

3 opmerkingen:

Dion zei

Bekende plaatjes en een herkenbaar verhaal (-; Groetjes van de bovenburen, hopelijk wordt het morgen weer een mooie en leuke dag !!

Anoniem zei

Dag lieve familie,

Nou we kunnen niet wachten hoor. Edje heeft zelfs open schoenen (wilde hij echter never nooit niet) gekocht voor de gelegenheid. Hij is er helemaal klaar voor en ik nog meer. Kom maar op met die zon, spareribs, patat en dat zwembad. Heb je al gekeken bij het verhuurbedrijf Mike of er nog wat spannends te huur is??
Shit, Danielle zet met weer aan het werk: tot later!

Groetjes, Corrie

Anoniem zei

Hoi Allemaal,
Het ziet er weer fantastisch uit.
Noemen jullie dat beetje water regen?
Hier viel pas regen, het kwam op zolder door het dichte raam........ Fijn dat de therapie tijd hetzelfde is.Ga maar lekker genieten.Groetjes Ted Jennifer Maret en Roel